INTERVJU S KOORDINATORICOM ŠKOLSKOG PROJEKTA BOLSKI REPORTERI
Ovaj tjedan sastali smo se, kao i obično, s našom voditeljicom školskog projekta „Bolski reporteri“, Karlom Marinković. Imali smo pitanja za nju, a najviše nas je zanimalo što ima za reći o našem projektu.
1.Kada ste rođeni i gdje?
Rođena sam u Splitu, 4.11.1990. godine.
2. U koju ste srednju školu išli i na koji fakultet?
Pohađala sam u Prvu jezičnu gimnaziju. 2015. godine završila sam Filozofski fakultet u Splitu, engleski i talijanski jezik i književnost.
3. Što predajete u našoj školi i zašto vas svi zovu maestra?
Predajem engleski jezik u prvom razredu i talijanski jezik u višim razredima. Svi me zovu „maestra“ jer to na talijanskom znači učiteljica. I roditelji učenika me u mjestu tako pozdravljaju što je ponekad smiješno.
4. Što Vas je motiviralo da napravite i vodite novinarsku grupu?
Htjela sam se ove školske godine s učenicima uključiti u neki projekt, a i zadužena sam izvannastavnim aktivnostima. Kada sam naišla na natječaj za projekt Centra izvrsnosti pod nazivom Cimaj (Centar izvrsnosti multimedije i jezika) odlučila sam se prijaviti. Tako sam osmislila kostur projekta, a početak je bio osnivanje novinarske grupe.
5. Tko su Bolski reporteri?
Bolski reporteri su učenici 5. i 6. razreda u učeničkom timu projekta Cimaj s istim nazivom, Bolski reporteri. Ima ih 15 i redovito prate vijesti i događaje u školi i u lokalnoj sredini (u Bolu). Kao mentorica pomažem im da prikupe informacije, zapišu vijesti, članke, reportaže i intervjue, te ih redovito objavljuju na web stranici projekta i na društvenim mrežama. Učenički tim je osmislio rubrike na web stranici te ih kontinuirano ažurira i i nadopunjava novim člancima, fotografijama i video zapisima.
6. Recite nam nešto o projektu Bolski reporteri.
Projekt Bolski reporteri sadrži aktivnosti koje se provode dvaput tjedno svaki mjesec do kraja školske godine. Tijekom održavanja izvannastavne aktivnosti “Novinarska grupa”, učenički tim se sastaje i provodi aktivnosti projekta. Zaduženja nam stižu iz Centra izvrsnosti, ali pored tih zaduženja, pratimo događaje u školi i mjestu te ih nastojimo redovito zabilježiti i objaviti. Školski projekt Bolski reporteri izabran je među 20 najboljih u županiji, a dobili smo i određen iznos novca koji planiramo potrošiti na tiskanje vlastitog školskog lista. Cilj našeg projekta prvenstveno je informirati javnost o brojnim aktivnostima i postignućima učenika naše male škole, a svakako i prenositi zanimljivosti iz same lokalne zajednice. Posjećujući web stranicu škole te profil škole na društvenim mrežama, šira javnost će saznati novosti, planirane i odrađene školske aktivnosti te uspjehe učenika, ali i važne informacije iz života lokalne zajednice. Učenički tim u suradnji s koordinatorom projekta i učiteljima mentorima samostalno piše i objavljuje članke i multimedijalni sadržaj prateći novosti iz različitih područja života poput kulture, sporta, povijesti, kulturne baštine i slično. Posebno moram istaknuti trud i nastojanje učeničkog tima da izoliranu otočku sredinu najprije međusobno zbliži, pogotovo u ovo vrijeme pandemije, a zatim njihov život približi široj javnosti.
7. Zašto ste odlučili biti učiteljica?
Oduvijek sam bila uspješna u učenju drugih i često sam kao učenica svojim vršnjacima pomagala u učenju. Kada smo birali smjer na fakultetu, izabrala sam nastavnički jer me to uvijek najviše privlačilo. Mogla bih se baviti i drugim poslovima, ali ovaj zaista volim.
8. Jeste li zadovoljni s razvojem projekta i radom Novinarske grupe?
Uglavnom sam zadovoljna. Učenici su motivirani i žele doći i pisati. Najdraže im je ažuriranje društvenih mreža, ali to je očekivano. Ako nastavimo u ovom smjeru, rezultat će biti izvrstan pa nas možda i nagrade na razini Splitsko-dalmatinske županije.
Za kraj…
Pratite naše kanale i web stranicu projekta Bolski reporteri! Javite nam zanimljivosti iz našeg malog mista!
www.bolskireporteri.com.hr
FB: Bolski reporteri
Instagram: bolski.reporteri
Pišu: Bolski reporteri ; Foto: Bolski reporteri